Sleep Inn blijft populair bij de RIJC jeugdschaatsers.

Ondanks het wat mindere weer hadden de 28 RIJC jeugdschaatsers van de RIJC met volle teugen genoten.

De Sleep Inn was weer het traditionele uitje om het zomerseizoen af te sluiten, want over 3 weken begint weer het schaatsseizoen. Het was weer een vol programma die de nodige voorbereiding had gekost. Op vrijdagavond genoten de kinderen van een heerlijke barbecue en daar na deed iedereen mee met de vossenjacht op de prachtige locatie ‘De Koningshof’. Voor het slapen gaan kregen ze nog een spannende film voorgeschoteld, die één van de kinderen de opmerking ontlokte: ‘Die film is echt gaaf’.

Vrijwilligers Eerst werden er allerlei spelletjes op het veld uitgevoerd. Daarna dook iedereen in het zwembad waar de grootste bommetjes en draaikolken werden geshowd. Na het zwemmen deed men zich te goed aan een heerlijke snack met patates. s ‘Middags ging de jeugd naar de speeltuin waarbij in teamverband allerlei groepsopdrachten werden uitgevoerd zoals o.a. een lang touw vervoeren over allerlei opstakels tot opblaaskrokodillen versieren. Hierna was het al weer tijd om opgehaald te worden door de ouders. Ieder team kreeg een prijs voor b.v. de sportiviteit, het sociale gedrag, wie de meeste herrie veroorzaakte enz enz. Iedereen kon terugkijken op een onvergetelijk evenement met dank aan de vrijwilligers en ‘De vrienden van de RIJC’, want zonder vrijwilligers bestaat er geen club.