Algemene ledenvergadering Rijnsburgse IJsclub 27 januari 2023 om 19:30 uur.

Geachte leden van de Rijnsburgse IJsclub,

Op vrijdagavond 27 januari as. zal er na jaren van coronaperikelen, weer een algemene ledenvergadering worden gehouden in het IJswaerd. We hopen op een hoge opkomst, want het is niet alleen vergaderen, maar ook gezellig afsluiten en proosten op het nieuwe jaar.

De inloop is vanaf 19.00 uur en we starten om 19.30 uur. De vergadering zal efficiënt en doeltreffend uitgevoerd worden, zodat we snel aan de borrel kunnen. Maar we beginnen met koek en zopie.

Hieronder vindt u alle stukken die betrekking hebben op de vergadering, dan ben je alvast op de hoogte. Uiteraard zullen we ook een aantal kopieën van deze stukken klaar hebben liggen.

We roepen alvast een ieder op om zich aan te melden voor de bestuursfunctie van Penningmeester, deze is vacant en zal komend jaar ingevuld moeten worden. Ons veelal digitaal werkend bestuur heeft een financiële kanjer nodig, die ons jonge team aanvult.

Aan het eind van de vergadering gaan we een aantal leden in het zonnetje zetten, dus komt allen, want alleen daarvoor is het al de moeite waard. Wees betrokken en doe met ons mee, dan blijven we gezond en vooruitstrevend.

Vriendelijke groet,
Het bestuur van de R.IJ.C.

Jaarvergadering 2023 - agenda

Klik hier om het bestand te downloaden

Verslag jaarvergadering Rijnsburgse IJsclub gehouden op 7 november 2019 in het IJswaerd.
Notulen cq Verslag jaarvergadering 2019

Financieel verslag 2019-2022