Vrienden van de R.IJ.C.

WORD LID en STEUN de JEUGD van R.IJ.C.

Hallo Schaatsvrienden,

Al jaren is er de club de vrienden van de R.IJ.C. Wat houdt de vrienden van de R.IJ.C precies in. Deze club is ooit opgericht door ouders om voor de Schaatsende jeugd activiteiten te organiseren, zodat ze elkaar op een andere en leuke manier leren kennen. Deze activiteiten worden georganiseerd door vrijwilligers van de Rijnsburgse IJsclub en word gesponsord door DE VRIENDEN VAN DE R.IJ.C. U moet denken aan de Sleep Inn, Schaatsen in Thialf, enz. enz.

Het lidmaatschap loopt van maart tot maart, en kost €25,00 p.p.p.j.
Voor dit geld worden een aantal leuke activiteiten voor de jeugd georganiseerd en is er voor de leden van deze club jaarlijks een gezellige avond in het IJswaerd.
Onder het genot van een hapje en drankje wordt o.a. door de Trekkers van deze club uitleg gegeven over de besteding van uw bijdrage.

WORD LID en STEUN de JEUGD van R.IJ.C. wij kunnen altijd nieuwe vrienden gebruiken!

Voor meer informatie info@rijnsburgseijsclub.nl