Update 11 januari 2024: Helaas is de landijsbaan gesloten. De dooi is ingevallen en helaas kan er niet meer geschaatst worden.

Lidmaatschap landijsbaan:

Wordt lid van de Landijsbaan van de Rijnsburgse IJsclub. Dit jaar kunt u opnieuw uw lidmaatschapspas digitaal bestellen via het ticketsysteem van de KNSB. U ontvangt deze pas per email.

Voor leden maar ook nog niet leden geld dat je via deze link je lidmaatschap kan aanschaffen / verlengen. Dit lidmaatschap is dan geldig van 1 januari 2024 t/m 31 december 2024.

Voor slechts tien euro per jaar kunt u onze landijsbaan steunen en kan het hele gezin (met kinderen tot 18 jaar) genieten van het natuurijs. Een individueel lidmaatschap kost €7,-.

Onze toegewijde vrijwilligers zijn al volop bezig met de voorbereidingen voor het winterseizoen 2024 op onze landijsbaan om er een veilige en gezellige ijsbaan maken. Uw steun is hierbij van onschatbare waarde. Zelfs als er geen ijs ligt, moeten we ons terrein, het clubhuis en ons machinepark blijven onderhouden.

Er zijn twee keuze mogelijkheden, een 1 persoons lidmaatschap en het gezins lidmaatschap. Het gezins lidmaatschap is extra aantrekkelijk gemaakt.
kosten van het lidmaatschap zijn:
– 1 persoons lidmaatschap €7,-
– gezin lidmaatschap €10,-

Naast het lidmaatschap kan je ook nog een donatie geven. Deze donatie is vrijblijvend.

Mocht u nog vragen hebben mail dan naar info@rijnsburgseijsclub.nl

Klik op de afbeelding om je lidmaatschap voor 2024 te verlengen en/of aan te vragen. https://landijsbaan.avayo.nl/orders/new/90319-lidmaatschap-landijsbaan-2024

Foto’s :

Natuurijs Rijnsburgse IJsclub 18 december 2022 Klik hier voor de foto’s