Clubkleding

Sinds 2019

Schaats kleding
Tijdens de training rijden alle Jeugd leden in deze kleding welke je krijgt in bruikleen. Wanneer jij lid word krijg je deze van de Club. De kleding mag altijd geruild worden tegen een andere maat.
Bij beëindiging lidmaatschap wordt verwacht dat wij de kleding terug in ontvangst krijgen. Gelieve binnen 2 weken wat kosteloos is. Na 2 weken zitten er kosten aan verbonden.

Wedstrijd pak
Er zijn wedstrijdpakken. Als je interesse hebt hier in stuur den even een mail naar ledenadministratie@rijnsburgseijclub.nl

T-shirt
In de zomer willen wij graag ook laten zien wat voor sport we doen. Deze krijg je van de club. ben je er uit gegroeid kan je hem ruilen voor een andere maat.

RIJC trui.
De trui incl ‘jou naam’ op de achterkant kost € 35,-. Klik op de ‘button’ vul je naam in en kies de juiste maat.
Zodra hij geleverd is krijg je de trui via de Club.

Leuke RIJC schaatshoezen of een RIJC schaatshanddoek
Om je schaatsen te beschermen kun je er hoezen om heen doen.
De RIJC Schaatshoezen kosten € 19,50 inclusief jou naam erop. Ze zijn uitgevoerd in een stevige zwarte denim stof en gevoerd met RIJC groene badstof, om zo je ijzers optimaal te beschermen.
De RIJC Schaatshanddoek kost € 15,00 inclusief jou naam erop. Ze zijn uitgevoerd in een zwarte badstof, om zo je ijzers af te drogen en te beschermen.