Leuk nieuws! Kom je ook?

Reünie voor leden en oud-leden trainingsgroep ijsclub

Met een reünie voor alle leden en oud-leden van de trainingsgroep van IJsclub Rijnsburg en een gezamenlijke laatste schaatstraining, neemt de Rijnsburgse schaatsvereniging in maart afscheid van de Leidse ijshal, die dit voorjaar zijn deuren sluit vanwege een verhuizing naar sportcomplex De Vliet in Leiden.

In maart wordt voor het laatst geschaatst in de ijshal aan de Vondellaan in Leiden. Veel Rijnsburgers hebben hier in de loop van de jaren hun eerste schaatslessen gehad. Om dit afscheid te vieren, kunnen alle leden en oud-leden van de trainingsgroep van IJsclub Rijnsburg op zaterdag 4 maart nog eenmaal hun rondjes rijden. Alle leden en oud-leden zijn welkom in Leiden op 4 maart tussen 9.00 en 10.00 uur. De toegang is gratis, aanmelden is niet nodig.

Reünie
Een week later, op zaterdag 11 maart, is er ter gelegenheid van het afscheid van de Leidse ijshal vanaf 17.30 uur een reünie voor alle leden en oud-leden van de trainingsgroep. De reünie is in ’t IJswaerd, het clubgebouw bij de landijsbaan op sportpark Middelmors op de Noordwijkerweg. De kosten bedragen 12,50 euro. Dit is inclusief drankjes en hapjes. De ijsclub hoopt op een grote opkomst en roept iedereen op om dit nieuws te delen.

Aanmelden reünie
Aanmelden voor de reünie kan via de site van IJsclub Rijnsburg. Zie voor meer informatie: www.rijnsburgseijsclub.nl.