Rabo ClubSupport 2021

Van 4 t/m 25 oktober 2021 loopt de Rabo ClubSupport actie. De Rabobank wil met deze maatschappelijke actie helpen om organisaties in de omgeving sterker en duurzamer te maken.

Hoe meer stemmen je club/vereniging/organisatie krijgt… hoe groter het geldbedrag dat je van de Rabobank krijgt! De Rijnsburgse IJsclub wil het geld van deze actie gebruiken voor de aanschaf van nieuwe materialen, een bijdrage aan het jeugdschaatsen.

Spelregels van Rabo ClubSupport:
* Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.
* Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen.
* Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen.

Om te stemmen moet je een Rabobankrekening hebben én lid zijn van de bank. Dit lidmaatschap kost niets. Je kunt je stemmen uitbrengen via de Rabobank-app of door in te loggen op de website van de Rabobank, klik dan op ‘Zelf regelen, vervolgens klik je op ‘Mijn Lidmaatschap’ en van daaruit kan je klikken op Rabo ClubSupport. Als je al lid bent van de Rabobank, heb je een brief ontvangen met daarin een unieke stemcode. Hiermee kun je eenmalig stemmen op jouw favoriete clubs.