Digitaal Lidmaatschap landijsbaan

🖥Rijnsburgse IJsclub gaat digitaal⌨️

Vanaf 1 januari 2022 is de RIJC overgegaan op digitaal lidmaatschap voor de landijsbaan. De leden betalen hun contributie online.
Dat houdt in dat er voor de landijsbaan geen lidmaatschapskaarten meer worden langs gebracht. Zij ontvangen vanaf dit moment een QR code, die een jaar geldig is📩 Deze actie van het nieuwe dynamische bestuur houdt in dat de nieuwe contributie bedragen goedkoper en daarom interessanter zijn voor gezinnen. Er wordt namelijk een gezinslidmaatschap geïntroduceerd voor een vaste prijs van 10 euro. Heb je geen gezin dan betaal je 7 euro voor een individueel lidmaatschap.

Laagdrempelig⛸
Met dit lidmaatschap mag je het gehele jaar schaatsen op de landijsbaan. Je steunt daarbij de organisatie en je zorgt voor continuïteit van de RIJC. Met deze digitale werkwijze wordt het laagdrempelig om lid te worden en toegang te krijgen als er ijs is. Laten we hopen dat ‘Koning Winter’ meewerkt en dat we, net als vorig jaar, op een mooie ijsvloer van de natuurijsbaan kunnen rijden🌬❄️

Lid worden? Ga dan snel naar onze website: