De Rijnsburgse IJsclub heeft als doelstelling het bevorderen van de schaatssport in het algemeen en het in stand houden en exploiteren van een natuurijsbaan. Voor het natuurijs zijn we natuurlijk altijd afhankelijk van het weer. Maar, als Koning Winter goed regeert, ligt er een prachtige baan op ‘t IJswaerd, naast sportpark Middelmors. Bij gebrek aan natuurijs kan er uiteraard geschaatst worden op de kunstijsbaan! Lees hieronder hoe je betrokken kunt zijn bij de Rijnsburgse IJsclub.

Mocht u lid willen worden van onze landijsbaan kunt op de pagina van de landijsbaan alle informatie hierover vinden.

Heeft u meer interesse om lid te worden van de trainingsgroep en wilt u meer informatie stuur dan een mail naar ledenadministratie@rijnsburgseijsclub.nl.

Wil je op een andere manier de IJsclub een financiële bijdrage leveren? Dat kan op twee manieren. De eerste is aan te sluiten bij de ‘Vrienden van de RIJC’. Deze deelname kost per jaar €25,- en het geld hiervan wordt gebruikt om o. a. extra activiteiten te organiseren voor jong en oud.

De tweede optie is om één- of meermalig een activiteit of materiaal te sponsoren met uw bedrijf. Wilt u meer weten? Neem contact op met info@rijnsburgseijsclub.nl.